۱۳۹۲ آبان ۲۱, سه‌شنبه

کنترل تشعشعات منفی 4

این ارتباط از ترم چهار به تشعشع دفاعی منتقل شده است که اینجا هم برای دوستانی که تشعشع دفاعی را نگذرانده اند استارت می زنیم و توضیح می دهیم.

جلسه ی قبل توضیح دادیم که ما می توانیم بدون اینکه از غیر ارگانیک استفاده کنیم یا وابسته به شبکه ی خاصی باشیم، همدیگر را ببندیم؛ و به طور ارادی می توانیم این کار را انجام دهیم و اراده ی ما اعمال می شود.اما امروز می خواهیم فاز دیگری را باز کنیم، فازی که فراتر از این است.

ما به شبکه مثبت متصل هستیم. هنگامی که شما با 1+ گره ای را باز می کنید، با استفاده از اتصال به شبکه ی مثبت چنین کاری را انجام داده اید. حالا بعضی افراد هستند که به شبکه ی منفی متصل هستند و با تشعشع منفی می توانند گره ای ایجاد کنند. یعنی در عالم هستی چاقوی جراحی وجود دارد که می تواند کسی را بکشد یا زنده نگه دارد.

پس این مسئله با اتصال مستقیم به شبکه ی منفی یا ارتباط با موجودات غیر ارگانیک، انجام می شود. مثلاً مسائلی مانند طلسم جاری می شود که به آن جادوی سیاه می گوییم.

جادو یعنی چیزی که خارج از دو دو تا چهار تا باشد. ما هم جادوی سفید داریم و هم جادوی سیاه. وقتی که شما درمان می کنید جادوی سفید انجام می دهید.

جادوی سفید همان معجزه است. البته از نظر ما که با اصول جهان هستی آشنا نیستیم، اسم معجزه را به روی آن می گذاریم. مثلآً می گوییم مرده زنده شد. اما اگر با اصول، آشنا شویم دیگر نام معجزه را به روی آن نمی گذاریم. زیرا که قبلاً دلیل را نمی دانستیم الآن می دانیم که چگونه می شود که در کسری از ثانیه یک تومور ناپدید شود.

جادوی سیاه، با استفاده از شبکه ی منفی و در جهت گرفتار کردن به کار می رود و جادوی سفید، با استفاده از شبکه ی مثبت و در جهت نجات است.

معجزه ی منفی هم وجود دارد. مثلاً شما می توانید زبان یک فرد را ببندید. این هم معجزه است. مثلاً در کلیسای شیطان پرستان این قضایا وجود دارد.

بحث اینجاست که بعضی افراد به طور مستقیم یا غیر مستقیم، در ارتباط با شبکه ی منفی می توانند کار هایی را انجام دهند و این کارها به نام جادوی سیاه مطرح می کنیم. که خودش دو دسته می شود. یک دسته جنبه ی تخریبی دارد و یک دسته، جنبه ی کار گشایی. مثلاً اگر بخواهید کسی را در انظار سیاه کنید، زبان کسی را ببندید، تسخیر قلوب کنید جواب چشم است و اگر بخواهید بخت گشایی کنید، درمان انجام دهید یا هر چیز دیگر باز هم جواب چشم است؛ اما باید بگویم که ابزار و منبعی که استفاده می شود مسئله است.‬

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر