۱۳۹۳ شهریور ۳۱, دوشنبه

غضب الهی، قانونمند است.

حالا اگر در این طرف هم داریم صدمه می خوریم، به اين دليل است که هنوز این مفاهیم نهادينه نشده است! براي مثال، ما مرتب می گوئیم: «فاز مثبت! فاز مثبت! فاز مثبت! ویروس جذب تشعشع منفی می شود و …» باز هم 95% از دوستان ما این ها را شوخی گرفته و می گیرند! ما هم هیچ اصراری نمی کنیم، فشار هم نیاورده ایم؛ گذاشته ایم تا با همین تشعشع دفاعی درگير باشند تا در آخر تسلیم شوند. توجه کنید که باید با چشمشان ببينند تا حرف های ما برایشان سندیت پیدا کند.

ممکن است یک نفر بپرسد «چرا از روز اول تشعشع دفاعی لِوِل 4 را نیاوردید؟» جواب اين است که ارائه این حلقه ها، همه به دنبال ماجراهایی صورت مي گيرد و قرار نیست به یک باره و با یک بشکن زدن، همه مشکلات حل شود. چون اگر مشکل حل شود، دیگر ما درس نمی گیریم! دقت می کنید؟ اگر یک فرد شش ماه با تشعشع دفاعی درگیر نباشد و با یک حرکت، مسئله اش حل شود، اصلا منکر وجود چنین رحمانیتی می شود! اما وقتی که درگیر مي شود، می فهمد که مفاهيم واقعیت دارد! ديگران هم شاهد اين قضيه هستند و در روح جمعي نيز منعکس مي شود و به بشریت انتقال می يابد.

مسيحي ها مي گويند حضرت مسیح (ع) با قرباني شدن خويش، بار گناهان بشر را بر دوش گرفت (تا گناهان بشر آمرزيده شود).

اين یعنی یک تجربه ايجاد و به روح جمعی اضافه شده است. امروز هم عده ای بر روی صلیب هستند و به دست و پایشان میخ زده اند و چاره ديگري نیست؛ این عده، گناهان بشر را بر دوش خود گرفته اند و به اين واسطه، باقي انسان ها بعد از این، راحت خواهند بود. بعد از حضرت مسیح (ع) نيز یک سری از مسائل راحت تر شد. از یک نقطه نظر هم این مسئله اجتناب ناپذیر بوده است؛ اگر امروز عده اي روی صلیب نمی رفتند، نسل بعدی باید روی صلیب می رفت!

یک عده بايد بار بيرون ريزي هاي ناشي از تشعشع دفاعی را بر دوش بکشند و بر روی صلیب، مصلوب شوند تا بشر را نجات دهند. از اين طريق، هم خود را نجات می دهند و هم دیگران را. چراکه در اين رابطه بحث تن واحده و مسائل عجيب ديگري مطرح است و با مصلوب شدن اين عده، علاوه بر نجات يافتن خودشان، روح جمعی نيز شاهد احوال آنها بوده و آن را ثبت و ضبط می کند و به همه بشریت بر می گرداند.‬

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر