۱۳۹۳ مهر ۱۵, سه‌شنبه

شبکه های مثبت و منفی و قانون بازتاب

هر انساني در هر لحظه، داراي بازتابي وجودي مي باشد كه نتيجه پندار و گفتار و كردار او مي باشد و مي تواند مثبت و با منفي باشد. اين بازتاب به عالم بالا انعكاس پيدا نموده و پس از عبور از يك فيلتر كه بازتاب را با وسع آن فرد قياس نموده (لا يكلف الله نفساً الا وسعها – 286-2) ، پاسخي مثبت و يا منفي براي آن در نظر گرفته و به شبكه هاي مثبت و منفي ارجاع مي نمايند و شبكه ها نيز بازتاب را روي فرد پياده مي كنند. عكس العمل اين بازتاب يا تشديدي را براي فرد ايجاد مي كند و يا آگاهي مثبت و منفي براي او ايجاد كرده و باعث هدايت و گمراهي فرد مي شود. بنابر اين انساني كه خسيس است احتمال اينكه خسيستر بشود خيلي بيشتر است تا اينكه خساست او كمتر بشود و يا اينكه انتظار مي رود كه آدم بدجنس، بد جنس تر بشود و آدم آگاه ، آگاه تر. لذا در قانون بازتاب نحوه آنچه كه گفته ميشود" يهدي من يشاء و يضل من يشاء" فهميده مي شود كه بر چه اساسي از بالا ترتيب هدايت و يا گمراه شدن انسان داده مي شود و چگونه بر انسان شيطان گمارده مي شود:
(و مَن يَغشُ عَن ذِكر الرَحمَن نُقيَض لَهُ شَيطاناً فَهوَ لَهُ قرين)(الزخرف:36)

. آگاهي در جهت رسيدن به شناخت،
كسب دانش قدرتنمايي، خود نمايي،
فهم و درك كمال و پي بردن به فلسفه
تفوق و برتري نسبت به ديگران و
خلقت و راز آفرينش و ارزش وجودي خود
رسيدن به منافع شخصي و اهداف دنيوي

آگاهي در جهت مثبت آگاهي در جهت منفي
شناخت، فهم و درك كمال: چگونگي رسيدن به قدرت:
درك وحدت جهان هستي قدرت نفوذ در ديگران
درك اناالحق قدرت فكر خواني
درك حضور قدرت ديدن آينده
درك جمال يار قدرت شخصيت خواني
درك هدفمندي خلقت ...................
................
همانگونه كه در تقسيم فوق ديده مي شود، بسياري از قدرت هايي كه انسان به آنها دل بسته و شديداً به دنبال آنها مي باشد و براي بدست آوردنش سالعا وقت سپري مي كند، همگي اهدايي شبكه منفي مي باشند و شبكه مثبت محال است كه حتي يكي از آنها را د راختيار شخصي بگذارد، زيرا نقض كننده ستارالعيوب بودن ، عدالت الهي و ... مي باشند. به هر حال شبكه مثبت فقط آگاهي هاي كمال را در اختيار انسان مي گذارد و نه چيز ديگري را.
*** آگاهي هاي شبكه منفي از طريق موجودات غير ارگانيك(جن و كالبد ذهني(همان روح)) صورت مي گيرد و به ازاي هر اطلاعاتي كه به انسان مي دهد بيشمار چيزي مي خواهد به عنوان مثال اگر وارد زندگي خصوصي فال گير ها، دعا نويس ها و... بشيم كاماً اين موضوع را درك و لمس مي كنيم***‬

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر