۱۳۹۳ خرداد ۱۰, شنبه

جزوات و سوگند نامه را چه کنیم؟

چند روز پیش مطلبی در فیسبوک دیدم که یکی از اهالی حلقه در باب سوزاندن کتاب ها و جزوه های فرادرمانی توسط بعضی معترضان به این مکتب یا فرقه نوشته بود، نمیدانم این اتفاق افتاده یا نه، اما بر فرض اینکه این موضوع صحت داشته باشد، ایشان مدعی بودند که معترضان قرآن را سوزانده اند چرا که در کتاب ها و جزوات آقای طاهری بارها آیات قرآن آورده شده است.
اول از همه بگویم که آقای طاهری با هوشمندی بسیار خاصی به نحوی چیدمان در گفتار و مطالب داشته اند که از همان ابتدا تمام ایراداتی را که ممکن است کسی به این سیستم وارد کنند را وارونه پاسخ داده است ، برای مثال ایشان گفته ما از موکل استفاده نمی کنیم و اصلا با آن مخالفیم و در ادامه به برخی آیات قرآن هم اشاره کرده اند که محکم کاری کرده باشند در حالیکه هر کسی اندکی فکر کند و برخی مشاهدات و تجربه هاو گفتارها را کنار هم قرار بدهد می بیند که هوشمندی آقای طاهری نه تنها الهی نبوده بلکه تماما حلقه های آن با موکل کار می کند.
برای اینکه فردا کسی کتاب های ایشان را بیرون نیندازد از آیات قرآن در آن به وفور استفاده ابزاری کرده است، درست همانند طلسم نویس ها که از آیات و اسماء الله در طلسم های خود استفده می کنند و هر کسی می بیند اول فکر می کند که دعاست و نه طلسم و آنرا از خود جدا نمی سازد و حتی بدان معتقد می شود.
بهرحال هوشمندی آقای طاهری گاهی برای بنده بسیار جالب بوده و تحسین شان می کنم که چقدر خوب ایمان ضعیف و دست و پا شکسته ما را مورد امتحان قرار داده اند. می گویند وقتی می خواهید چیزی را مخفی کنید آنرا در دید قرار دهید، ایشان هم همین کار را کرده اند، از دجال گفتند اما وقتی خوب نگاه می کنیم در عرفان حلقه جای پای دجال به خوبی نمایان است، از رحمانیت گفته اند اما موکل های جنگجو به قصد نابودی سایر موکلین اسیر و دربند افراد با ارتباطهای تشعشع دفاعی  گسیل می شوند، از باز کردن گره ها می گوید ولی با حلقه مثبت یک، خود موکلی را مامور می کند تا گره بر کار کسی بزند تا گره شما باز شود.
دوستانی که در حلقه ها هستید، بدانید که استفاده از حلقه ها شرک محسوب می شود، چون استفاده کردن از غیر خداست و دخل و تصرف در اختیار دیگران محسوب می شود و خدا هرگز مشرکان را نمی بخشد.
اما با جزوات و پایان نامه ها و کتب حلقه چه کنیم؟
در پایان نامه ها نام خدا را جدا کنید، نام و امضای خود را در بیاورید و پایان نامه ها را پاره کنید و اگر مقدور است در آب روان بریزید، برای کتب و جزوه هایی که امکان جدا کردن آیات قرآن بدلیل فراوانی استفاده وجود ندارد، پیشنهاد می کنم تمامشان را در نایلونی قرار داده و کنار سطل های زباله بگذارید تا کسانی که کاغذها را برای بازیافت جمع می کنند آنها را ببرند و به استفاده مناسب برسانند و یا اگر کاغذ خرد کن دارید آنها را درون آن قرار دهید و بعد یا دور بریزید یا به کاغذ جمع کن ها بدهید و حدالمقدور آتش نزنید، بهرحال احترام به قرآن و اسما الهی واجب است.
خواهش می کنم بجای کتابها و جزوات حلقه، هر روز قرآن بخوانید، هر قدر که برایتان مقدور هست، بعد از مدتی خودتان بخوبی تناقضات مباحث حلقه و قرآن را می بینید و انشالله نور حق به زندگی شما بیش از پیش وارد خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر