۱۳۹۳ آذر ۲۶, چهارشنبه

جزوه تشعشع دفاعی - وظیفه ما در قبال بیماران ذهنی ( مهمترین بحث عرفان )

اين قضيه تشعشع دفاعي يكي از مهمترين مباحث موجود است و مهمترين بحث در عرفان خودمان هم هست، اما الآن شما نميدانيد كه ماجرا از چه قرار است ، الآن هنوز اهميت اين موضوع آشكار نيست، زماني آشكار ميشود كه
بحث ويروسهاي غيراُرگانيك به دنياي علم كشيده بشود، بحث اينكه ما بدانيم يك نوع ويروسهاي ديگري هم علاوه بر ويروسهاي ارگانيك يعني ميكرواُرگانيزم هائي كه ميشناسيم هستند، وقتيكه شناختيم بهداشت خاصي هم پيش مي آيد هماني كه الآن در اين دوره داريم راجع به آن صحبت ميكنيم، اينكه گفتيم تشعشع دفاعي در عرفان اهميت بسيار بسيار زيادي دارد از اين نقطه نظر است كه اولين قدم در خودشناسي اين است كه من ببينم خودم هستم و چيزي روي كله من سوار نيست، اگر اين راه را ميروم تحت تأثير كسي نيستم، اگر ..... من خودم هستم كسي نيست كه روي من نفوذ دارد، من واقعاً خودم اختيار كرده ام.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر