۱۳۹۳ آذر ۲۵, سه‌شنبه

جزوه ترم پنجم

چرا حلقه خاص خودش؟
مثال: اگر يك نفر اسلحه دستش باشد مثلاً يك قبضه مسلسل آيا او مسلح است يا نه؟ هم مسلح است و هم مسلح نيست، مسلح است اگر در مقابل انسان قرار بگيرد و مسلح نيست اگر در مقابل تانك قرار بگيرد. يك موقع ميخواهيم به يك نفر تشعشع مثبت بدهيم، اين يك قضيه است و يك موقع ميخواهيم از خداوند كه اين بشريت را هدايت كن، اينجا مانند آن است كه با اسلحه مسلسل جلوي تانك ايستاده باشيم، ميبايستي با سلاح متناسب جلوي تانك ايستاد، نه با مسلسل، با مسلسل جلوي تانك ايستادن يعني قرار گرفتن در مسلخگاه، بنابراين ابزار و لوازم خاص خودش را ميخواهد و ما بايد در حلقه خودش قرار بگيريم.
اگر در حلقه خودش قرار گيريم به همه چيز اشراف خواهيم داشت و ميدانيم كه چكار داريم ميكنيم، ميدانيم كه اطلاعات ستادي چيست، ولي اگر در حلقه خاص خودش قرار نگيريم نه تنها كاري انجام نميشود بلكه اگر در اين حالت جداً دعا بكنيم شديداً از ناحيه شبكه منفي مورد حمله قرار گرفته و صدمه ببينيم.
در تيمارستانها خيلي ها را ميبينيم كه حرف هاي بزرگي ميزنند در حد يك پيامبر حرف ميزنند، عده اي مشاعر خود را از دست داده اند، بخاطر اينكه خواسته هاي بزرگي داشتند و بدون داشتن اطلاعات ستادي و شناسائي از منطقه و بدون تجهيزات لازم رفته اند در ميدان كارزار:
طریق عشق پر آشوب و آفات است اي دل بیافتد آنكه در این راه با شتاب رود - حافظ
طريق عشق براي خود شكارهاي ستادي خاص خودش را ميخواهد، بنابراين براي اينكه اين صدمات شامل حال ما نشود و حفاظهاي لازم را داشته باشيم و از همه مهمتر گرائي كه به ما داده اند به هدف اثابت بكند ما بايد درحلقه خودش و با حفاظ مخصوص خودش اينكار را انجام بدهيم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر